Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 

Jak kupić taniej ?

Każdy chce kupić taniej !

Wychodząc na przeciw powszechnym oczekiwaniom postanowiliśmy uruchomić stronę na której publikujemy gdzie można znaleźć nasze kupony rabatowe i na jakich platformach sprzedażowych uruchomione są aktualnie nasze promocje. Oczywiście dotyczy to tylko kuponów i rabatów, które my publikujemy.

» informacja o kuponach

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów ?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: zamowienia@delawell.pl lub telefonicznie: 608601102
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: zamowienia@delawell.pl lub telefonicznie: 608601102
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę ?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczniemy jego realizację. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Zwykle spakowanie Twojego zamówienia zajmuje nam 24 godz. choć czasem może nam to zająć 48 godz. Czas dostawy to zwykle 1 dzień roboczy.

 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy ?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Kurier - dostawa na adres podany przy składaniu zamówienia,
  • Paczkomat - dostawa do wybranego w trakcie składania zamówienia paczkomatu.

 

» Opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę ?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Koszt dostawy będzie różnił się w zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy (Kurier lub paczkomat).

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie ?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

 

Niestety nie ma możliwości odebrania przesyłki osobiście. Otrzymać zamówione produkty można tylko za pośrednictwem firm kurierskich.

 


 

Co to są kupony rabatowe ?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia ?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Nie zapomnij o podaniu numeru NIP. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data księgowania sprzedaży w naszym systemie sprzedażowym. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie ?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 662 000 041.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować ?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 662000041.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka ?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


  

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz ?

 

  • Jeżeli jest to problem związany z przesyłką kurierską (np: paczka jest uszkodzona) zalecamy zgłoszenie tego faktu do kuriera i spisanie protokołu. 
  • Jeżeli jest to problem z produktami w zamówieniu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 662000041.
  • W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji postępuj zgodnie z procedurą reklamacyjną.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis jak zwrócić produkty

 


 

Program lojalnościowy - jak działa ?

 

Za każde wydane 100 zł na zakupy w naszym sklepie otrzymasz 3 punktów. Każdy punkt ma wartość 1 złotówki to tak jakbyś przy wydaniu 100 zł otrzymywał 3 zł cash back. Punkty zapisują się na Twoim koncie, za zebrane punkty możesz zakupić produkty oferowane w naszym sklepie.

» program lojalnościowy szczegóły

» regulamin programu lojalnościowego


 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl